Första dagen

Nu är jag äntligen framme i Milano och det är underbart. Jag har inte haft nån tillgång till internet förns nu. När jag kom fram igår så kom pappa och mötte mig på Stazione Centrale(han är här i en vecka) vi åt och strosade runt på stan hela dagen. När jag kom till min lägenhet fick jag lite av en chock, det var verkligen inte som jag har tänkt mig. Det var skitigt, litet, allt var typ trasigt, men jag pratade med skolan idag så jag ska flytta om 4 veckor.

Idag var första dagen i skolan och det var jättekul, skolan är hur fin som helst och läraren va helt okej. Efter skolan åkte jag och Nikolina till Duomo och käkade lunch och hängde på en uteservering sen kom pappa så vi har suttit ute och druckit limoncello och prosecco hela kvällen, underbart!

Jag tänkte gå och lägga mig nu, måste upp tidigt till skolan men jag berättar mer imorgon. Jag har sjukt segt internet hemma så det går knappt att lägga upp bilder men här är 3 stycken i allafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0