Old fashion onsdag

Igår var vi på Old Fashion igen, det kommer nog blir en tradition att gå dit på onsdagar. Det var i alla fall sjukt kul men mindre roligt att gå upp till skolan imorse eftersom vi kom hem typ kl 6 och började skolan 9 så idag har jag sovit hela dagen. Det är fortfarande dåligt väder så det finns verkligen ingenting att göra, man vill inte ens gå ut pga regnet, men imorrn ska det bli fint igen!
På onsdag nästa vecka kommer Sandra (min syster) och Jelena och hälsar på mig plus att Fashion Week börjar då så jag längtar verkligen!



Nikolina igår natt/imorse kl 5, vi tänkte åka och äta kebab men allt var stängt så det blev "fin" restaurang istället, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0