Marc Jacobs

Det är pissväder här , det har regnat konstant i 2 dagar nu och det ska tydligen vara såhär ända till helgen så idag efter skolan åkte jag och Nikolina hem till henne och sov i princip hela dagen, det är verkligen dött i hela Milano när det är dåligt väder så det finns inte så mycket att göra. Nu är jag hemma hos mig och sitter och nördar mig på internet.

Igår blev det ändrade planer som vanligt, blev ingen middag utan det blev aperitivo med tjejerna. Vi tog tunnelbanan till ett jätte mysigt ställe som heter Lanza och gick runt och kikade lite, sen gick vi till Marc Jacobs café på aperitivo (om jag inte har sagt det tidigare så är aperitivo som typ happy hour, man köper minst en drink och så får man äta hur mycket man vill av en buffe som oftast inte brukar vara "riktig mat" utan lite plockmat). Det var hur gott som helst och man fick väldigt mycket =) Jag glömde självklart mig kamera men jag kommer säkert gå dit fler gånger.

Nu ska jag lägga mig i sängen och skypa lite sen tänkte jag försöka somna ganska tidigt.

Buona notte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0