Lever livet

Gud vilken skön vecka jag har haft, det har varit jätte fint väder så kroppen har äntligen fått se lite sol.
Provet i onsdags gick jätte bra så nu börjar jag i level 3, gud va snabbt tiden går. Jag satt och kollade igenom min första bok igår och skrattade åt att allt var så enkelt i den men för två månader sen satt jag där och inte förstod ett dugg.

Vi har haft folk över i princip varje kväll hela veckan, så vi har spenderat alla dagar och kvällar på terrassen med sol och vin, underbart. Igår kom några vänner över på lite vin och senare på kvällen drog vi till en klubb som heter Eleven. Idag kom Nikolinas föräldrar hit, dom ska vara här en vecka så det ska bli jättekul! 
Imorgon ska vi åka till en jättestor vintage marknad vid Navigli, den är sista söndagen varje månad så det gäller att passa på.

Nu måste jag sova, Buona notte!


Laci, jag, Niki och Amanda för någon helg sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0