Venerdí

Äntligen fredag!

Ligger i min säng och vilar lite, jag kom nyss hem från skolan. Idag är det jättefint väder, strålande sol och 13 grader.

I onsdags var vi ute och det var hur kul som helst, verkligen ett bra första intryck av ute livet här. Så igår sov jag i princip hela dagen när jag kom hem från skolan. Jag glömde tyvärr kameran hemma så det blev inga bilder. Det är ganska dyrt att gå ut här, inträdet är allt från 15 euro till 40 men det finns nånting som heter international week, som är ett kort som man får som student och då är det billigare vissa kvällar, alla klubbar har någon dag i veckan då det är internatinalweek day så då är det billigare.
Ikväll ska vi ut igen, har inte bestämt oss för vilken club antingen Alcatras som är en av de största eller Cavalli som är Roberto Cavallis egen club.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag åka till Ikea och handla lite. Lägger upp lite bilder när jag har mer tid för internet är som sagt väldigt sent här i lägenheten.

Buona Giornata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0