La scuola

Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi fick en ny lärare idag som var lite sådär i början men sen när vi fick våra böcker så gick det bättre. Alla lektioner är på italienska men det går bra att förstå. Trodde det skulle vara jätte svårt men det är lättare än jag trodde, lärarna kan prata engelska så man får fråga om man verkligen inte förstår.

Nu sitter jag och Nikolina på ett café och nördar oss med datorerna, ikväll ska vi nog inte göra nått speciellt bara ta det lugnt, kanske åker förbi Ikea och köper kudde och täcke för mina är katastrof.

Här är lite bilder på skolan:




Framsidan



Ingången



Utsikt från ett klassrum

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Maggis :) Jag ändrade lite i din blogg, hoppas det är okej. Den är lite bredare, så nu kan du ladda upp bilder som är 600 breda. Puss puss puss

2011-02-01 @ 23:20:32
URL: http://eelinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0